Sunday, March 29, 2009

......................

Днес няколко часа се прибирах от около 100 км от София. Пътуването беше нормално до момента, в който не наближихме Перник и оттам се започна едно зловещо задръстване. Стигащо чааааааааак до тук. Проблемът не беше само в прибиращите се, а от изключително глупавия ремонт, който се извършва по бул.Цар Борис ІІІ. В крайна сметка, всичко си дойде на мястото и аз се прибрах жив и здрав вкъщи.
Не това, обаче искам да споделя. Друго ме вълнува в момента и ако не ме беше фраснало по главата два последователни дни.В събота гледах предаването "Емигранти". И бях втресен от светогледа, който представиха бгтата. Тотално отричане на родното! Абсолютно неглижиране на света, който са оставили! Никаква идентификация с родното... ( не че аз имам кой знае каква, ама...)
Родината изглеждаше като едно тъмно петно, в което е останал "лошият материал"...Не искам...

No comments: