Saturday, April 11, 2009

Екото е секси ;)

Току-що се прибирам от чистенето на Южния парк. Каквото успяхме, изчистихме. Не знам до колко беше успешна цялата инициатива, но ми хареса, че имаше макар и 20тина души, които бяха отишли с тази цел и свършиха някаква работа. Камарата от фасове, кутии от цигари, пластмаси, хартии, бутилки,както и трофеят ми- гума с бидон, ясно ми показаха какво не трябва да се прави.
Проблемът бе в друго- докато с Елена кротко си събирахме фасчета , непосредствено до нас имаше двама пушещи мъже. Виждайки ни, че се опитваме да сътворим някакъв ред, те си метнаха димящите цигари на земята така,че да парят, когато ги вземеш оттам. Малко ми стана смотано...Не ми беше, заради това, че ще им изхвърля фасовете, а защото не ги беше грижа. За техните деца, които си играеха в същата трева. И за лайната, с които ще се нагълтат. Иска ми се да си мисля, че следващият път и тези двамата ще се включат. За да не остават дюшеци изхвърлени в Южния парк.
Не мога да кажа, че съм някакъв мега-хипер еко активист, дори не ползвам рециклирана тоалетна хартия като Рая, но се надявам,че след като сепарирам отпадъците си вкъщи, поне малко помагам за да не газим в лайна и боклуци. София е много,много мръсна. С малко съзнание за предотвратяването на тази помия, си мисля, че може и малко да се променят нещата.

No comments: