Saturday, September 12, 2009

Една седмица по-късно



Е,ето че една седмица си мина като стой-та гледай. Пристигнах в този прелестен град Будапеща и даже вече се поустанових. Учебната година почти започна и доста работа ме чака. Да видим докъде ще го докараме :).
Щастлив обитател съм на стая номер 734. Първо бях в 606, но поради причини засягащи личното ми пространство, взех, та поисках смяна. Преди прозорецът ми гледаше точно към коридора на асансьора, което си беше доста притеснително, особено ако се разхождаш по долно бельо. Та, в крайна сметка, от снощи се радвам на частно, такова,каквото съм си го представял. Имам хубава гледка към града и разни умилителни панелки. Социализмът си е социализъм. Навсякъде. От Ванкувър до Владивосток.
Иначе в стаята си имам перде, бюро, две етажерки, табло за бележки, легло, нощно шкафче, гардероб и няколко лАвици или лавИци за дрехи. В момента се опитвам да открия начин да си залепя разни неща по стената,обаче днес в ИКЕА не можах да намеря онези гумени неща за стената. Ще продължа да търся. Като казах ИКЕА, та се сетих. Общежитието се намира на две ИКАРУС-ни спирки от ИКЕА и два мола- Arkad и Sugar. Лично аз предпочитам Arkad. Има NewYorker :P. ИКЕА-та обаче си я бива. Днес загубих два часа в зяпане на безумни неща- като почнеш от чаршафи, столове и стигнеш до свещи и кактуси. Купих си закачалки, че роклите седяха така :). Купих си и две плюшени патки за разкош. А и да ми стане малко веселичко в стаята, докато си окача боклуците по стената.
Унито - доста добро. Организацията е перфектна, мотивацията ми стана още по-силна, а от наУчна гледна точка е нещо, с което никога досега не съм се сблъсквал. До момента не сме имали нещо конкретно, като изключим Academic writing, та чакам следващата седмица, за да стане вече съвсем като училище. Системата е американска-рейтинги,оценяване, клубове, отношение...Доста ми допада, ако трябва да бъда честен.
Иначе-цяла Източна Европа е тук. И бившия соц лагер. И целия Съветски съюз. И тук-таме някой от US. Много ми е забавно. Като че ли засега се държа в славянската част на континента. Или както се изрази Лукаш от Словакия-"Мислех,че ще е Централен Европейски, а не Централен Славянски университет!".
След малко отивам на обиколка из града. И шоколаден фестивал. Кой завидя?

1 comment:

Anna Deyanova said...

Много хубаво ми звучи... само напред и нагоре, а след някой и друг месец дано можем да ти дойдем на гости. Целувки от BG.