Friday, October 17, 2008

Светът е голям и спасение дебне отвсякъде

Поводът за този постинг е вчерашното гледане на едноименния филм. Ако трябва да го определя с едно единствено прилагателно, то би било-емоционален. Изключително съм впечатлен от продукта. Бих искал да разкажа за цялостното ми преживяване, защото то също е значещо и допълва цялостното впечатление. Като за начало-гледах го в мола. Малко ме е срам, но след като всички останали салони затвориха, търговският център срещу хотел "Хемус" се превърна за мен в доста удобно място за зяпане на нови филми. Часът бе удобен-19.15, времето прекрасно, за да направя приятна разходка из градския център и да се насоча към мястото. Имах среща с Рая в 19.00, тя малко закъсня, но преди началото на филма бяхме по местата си. Разказвам толкова плътно, за да се има предвид, че бях в наистина ненатоварено душевно състояние и можех да потъна изцяло в изкуството. Качих се на касата и не можех да повярвам,че има опашка за билети. Това съм го виждал единствено и само на премиерата на "Георги и пеперудите", но тя беше на Филм феста и в доста по-малка зала.
Е,сега имаше огромна посещаемост. Държа да отбележа-един от столичните молове, час след работа, български филм. Ключови са за разбирането на тезата ми. И така-залата бе почти пълна,което ме изненада приятно. Но с това учудването ми не свърши. То продължи по време на целия филм. Той започна и аз се потопих в очарованието му. Не можех да откъсна вниманието си и да се разсея дори за секунда. Не мога да кажа, че историята впечатлява с изключителна оригиналност, но е пресъздадена по такъв начин, който не позволява отклонение от съсредоточеността. Действително се почувствах прекрасно от цялостното внушение и от начина, по който бе предадено. Актьорската игра на Мики Манойлович е изумителна, но и останалите не падат под нивото му. Работата свършена много добре. Всички да идат да го гледат!Светът е голям...

No comments: