Sunday, January 25, 2009

Що е то skype?

Не знам как да започна...Вероятно заради натрупаната необходимост да напиша този пост. Напоследък ми се случва все по-често да си поставям различни въпроси относно общуването между хората. Поводи много, няма да се спирам детайлно, но изводът ми е един - станал съм много по-"общителен" в онлайн-комуникацията. Най-забавното в случая е,че близки до мен хора споделят сходен опит. Ето защо ми се иска да споделя някои свои мисли по този повод. Ще поразсъждавам относно себе си, защото съм си някак най-достъпен :)
Никога не съм се чувствал ограничен в контактите си. Може би по-скоро имам проблем с нови хора, с които се запознавам ( вероятно заради приказките на Андерсен, от които разбрах,че в повечето случаи останалите хора са лоши), но в някакъв етап преодолявам притесненията си и общувам без проблем. Защо тогава "живата", ако мога така да я нарека комуникация, се оказва самоцензурирана и защо съм доста по-освободен в писането и чата. Къде е границата между този, който е в чата и този Мандичев, който е в директен контакт. Колкото и да се питам, все пак ми се иска да споделя и личното си виждане по темата.
Винаги съм си мислил,че най-големите тъпаци и тези, които нямат никакъв социален живот висят пред монитора и нонстоп чатят, зарибяват разни хора, излизат с тях.С една дума заменят напълно комуникацията си,която могат да осъществяват на живо с останалите. Да де,но ми се случи. Открих какво означава да "пренесеш" взаимоотношения, да опознаеш някого. И в същото време, лампичката постоянно свети и напомня стереотипи,кой знае от кого насложени. За възможността да получиш безпределна свобода онлайн и в същото време да си по-несигурен от всякога. Всеки ден да очакваш "позеленяването" на кръгчето и веселото иззвъняване при получено съобщение. Случвало ли ви се е? Бях доста стреснат от това, което става. Оказа се,че чатът е друга вселена и не бива да се подценява. Там е възможно общуване. Опитах.

No comments: